TRÖTTER

Hej på er alla sötegrisar!

Det blev aldrig något inlägg efter fredagen tyvärr.. Det berodde på att jag inte alls hade tid, hade en hel del plugg och sen däckade jag vid nio på kvällen. Var så trött! Och det hade inget med kvällen innan att göra, utan hela veckan hade tagit kol på mig. Men jag ska ta och säga att jag hade det riktigt kul i fredags. Visst, runt tolv tiden hände det vissa grejer som man kanske inte ville skulle hända men så kan det gå ibland om man inte kan komma överens med vissa människor. MEN JAG HADE KUL ÄNDÅ! Skiter i alla svin som finns, tänker bara på alla underbara människor jag har i mitt liv. Så puss på er mina fina vänner! Bilder orkar jag faktiskt inte lägga upp ikväll, är helt slut, som vanligt.. Ni kan få se en som jag redan har på datorn, sen kommer resten vid något annat tillfälle. Nu får ni ha det så bra så ska jag ta och sova. Puss och godnatt!


Ni är grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0