Regnig dag här i Tallboda

Tisdag:

Morgonen startade inte så bra idag. Gick till bussen och satt där i säkert en kvart och bussen kom inte.. Det regnade och jag hade sån grov mensvärk. Jag blev så jävla förbannad när bussfanet inte kom så drog hem igen. Vi hade redan börjat skolan då och kände att jag inte orkade åka in. Mådde så dåligt så just nu är jag fortfarande hemma. Vet inte om jag kanske åker in till skolan lite senare, om det blivit bättre. Annars så får det bli en hemmadag idag, ta det lugnt framför teven osv. Ska ta och äta nu så jag får i mig lite, det kanske hjälper om jag har tur. Vi hörs kanske senare, puss!

ÖSTGÖTATRAFIKEN KAN GÅ OCH DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0