Onsdag onsdag onsdag

Tjenix!

Nu är det onsdag och jag är så himla skoltrött, vill bara ha helg. Försökte att ge mig på skolan idag ändå, även om jag inte mått så bra efter gårdagens springtur.. Det blev ändå så att jag åkte från skolan tidigare tillslut, mår inte alls bra. Ont i huvud och halsen, känner mig även lite febrig. Så just nu är jag hos Martin och bara tar det lugnt, han är inte hemma än så har fikat lite med hans mamma och hennes kompis, trevligt! Nu ska jag nog lägga mig vid teven ett tag och vänta på min kära. Ni får ha det toppen, jag kanske lägger upp bilder från fredagen senare, vi får se! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA!!!!!!!!!!!!

2011-10-13 @ 10:01:40
Postat av: Anonym

varför bloggar du aldrig? :S

2011-10-23 @ 16:36:22
Postat av: Agnes

SVAR FRÅN AGNES: Jag har haft det lite jobbigt med skolan ett tag! Är så mycket och lite krångligt med nya betygen osv! Jag ska försöka komma igång med bloggen, men kommer kanske inte gå så jättebra i början men ska försöka iaf! Jättekul att ni ändå är inne och kikar då och då. PUSS

2011-12-09 @ 11:07:56
URL: http://agnesjonsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0