Måndag avklarad!

Hejsan!

Nu är första skoldagen denna vecka avklarad, känns skönt! Dagen var inte alls så farlig, slutade runt 13.00. Hade ju även skolfotografering idag och jag tror ändå att det blev helt okej mot tidigare foton, fick titta lite snabbt på det, dock så var det väldigt litet så vi får helt enkelt se sen när det kommer. Morgondagen är i stort sätt den samma, slutar 12.30. Har ett helt underbart schema!! Nu ska jag ta och måla naglarna, vet dock inte vilken färg det blir men det återstår att se. Kvällen kommer sedan bestå av IDOL och svenska hollywoodfruar. Ska även försöka hinna med att räkna lite matte. Ni får ha det så bra. Puss!

SAKNAR även sommaren och min bästa vän !!



PUSS PÅ DIG MIN FINA

Kommentarer
Postat av: Malin Franssén

saknaden efter dig är stor min bästavän!

2011-09-07 @ 13:23:02
URL: http://malibublogg.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: Attan att du inte kan komma imorgon! Vill så gärna träffa dig, evigheter sen..

2011-09-09 @ 14:14:32
URL: http://agnesjonsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0