Hos min fina

Tja på er!

Har precis kommit hem till min fina älskling. Strax ska vi käka lite och sedan bara ta det lugnt och mysa framför IDOL! Kvällen i fredags blev jättelyckad och igår (lördags) var Joshie och Michaela hos oss. Jag och Michaela hade filmkväll medans Joshie och Martin drack öl och spelade. Vi två var så trötta med fick aldrig somna pga pojkarna som bara hävde i sig öl efter öl.. Haha vi kom nog i sängs vid 5 på morgonen ungefär så är väldigt väldigt trött idag må jag säga!! Men det blev ändå en riktigt rolig kväll. Ser absolut inte fram emot skolan imorgon. Dock så ska det bli väldigt skönt med studiedagar tisdag och onsdag, ska baaaara sova! Men ni får ha det bra så hörs vi, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0