FREDAAAAG

Tjena!

Nu är det äntligen fredag, igen. Men tyvärr så är ju helgen slut snart, igen. Okej nu ska jag sluta vara negativ, får ju iaf lite ledigt!! Kom precis hem från en sväng på stan. Köpt nya träningsbrallor, en blus och en ny earcuff. Skitsnygg är den med fjädrar och lite allt möjligt, haha! Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, se på IDOL och mysa med min fina Martin! Jag ska helt enkelt bara vila ut mig så jag har fullt med energi imorgon! Då kommer nämligen lite vänner till mig och vi ska chilla lite, sedan drar vi vidare på en annan fest. Är skitpepp!! Nu ska jag kika lite på tv och vänta på Martin. Sen ska vi nog ta och gå ut och springa lite. Ni får ha en riktigt bra fredag. Puss

Min nya earcuff:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0