Bara tisdag - redan helt slut...

Hejsan!

Äntligen hemma nu efter en seg dag i skolan. Idrotten i morse tog all min energi och nu är jag helt slut. Sitter i soffan och bara tar det lugnt framför teven, riktigt skönt må jag säga! Har varit lite dålig med uppdateringen men ska försöka få upp lite bilder från lördags här på bloggen, hade en skitrolig kväll! Festen vi tjejer skulle vidare på blev dock inställd men då kom ist några till mig och vi chillade. Blev ändå en lyckad kväll! Men nu ska jag fortsätta kika lite på teven så kanske jag hinner lägga upp bilderna lite senare, annars blir det imorgon!:) Frida kommer även hit en sväng snart så det ska bli kul, länge sen jag träffade henne nu! Sen är ju även IDOL Linköping ikväll, gu så kul att se. Kanske känner igen några? Haha vi får väl se :) Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0