Skolan avklarad.....

...och nu - PLUGG! ååh är så himla trött på skolan, kommer snart att stessa ihjäl mig själv pga allt plugg! Plus att jag på köpet har ont i huvudet varje dag med. Borde nog ta och kolla upp det snart, något fel måste det ju va! Aja, innan jag börjar med plgget ska jag få i mig lite käk och samtidigt som jag får det ska jag kika lite efter vinterjackor på internet. Har ju tyvärr inte hittat någon som passar mig än och det är nog dags att göra det snart, börjar ju bli så kallt nu och snart kommer säkert snön också, fy... Men dock rätt mysigt med snö på julafton som är om endast 12 dagar!! Helt sjukt vad tiden går snabbt. Ni får ha det så bra så kanske jag hinner slänga upp bilder på några snygga vinterjackor sen! Puss

TVÅ BILDER FRÅN IDOLFINALEN!
Är så lycklig över att Amanda vann, hon är grym!



Kommentarer
Postat av: line

kan du inte börja blogga igen? din blogg är så bra!

har en liten fråga bara. Du har ju hål i naveln har du fortfarande kvar den? var någonstans piersade du dig? var de bra och hur mycket kostade det? :)

tacksam för svar! kram:)

2012-04-13 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0